2012. július 8., vasárnap

2.Fejezet-Te Alien vagy?

Hey guuys!

Itt az új rész! Reméljük tetszeni fog. :^-^
puuusssz

Hogy lehet valakinek ilyen csodás barna szemei? Egész falusi életemben nem láttam még senkinek sem ilyen szép szempárt.
- Jól vagy? – Kérdezte, miközben felsegített. Végig néztem rajta, és azt hittem nyomban újra padlóra kerülök.
- A kérdés az, te jól vagy-e? – Mutatott végig rajtam, és felnevettem. Inkább röfögésnek csengett, mint sem kis kuncogásnak. Szégyellnem kéne magamat!
- Azt hiszem igen, én jól vagyok! – Bólintottam rá, és felkapta a sporttáskáját.
- Amúgy Eric vagyok! – Nyújtotta felém a jobbosát.  Egy kis ideig néztem a kezét. A papám arra tanított, hogy soha se fogjak kezet vadidegennel.
- Én Tiffany. – Feleltem, majd visszahúzta a kezét, és összehúzott szemöldökkel méregetett.
- Látom nem idevalósi vagy… - Hajtotta le a fejét.  – Honnan jöttél? – Emelte rám ismét, nagy barna boci szemeit.  Igazából… fogalmam sincs. Egy faluból jöttem, de azt nem mondhatom neki, hogy falusi vagyok. Egyből faképnél hagyna…
- Öhm.. New Yorkból! – Feleltem, nem éppen magabiztosan. Elhúztam a szám szélét, és a srác kissé, hülyének nézhetett.
- Persze, én meg az északi sarkról. – Kuncogott magában, és elkomorodtam.
- Sajnálom, hogy leöntöttelek, de most mennem kell. Örültem a szerencsének, Eric! – Kikerültem és a pulthoz léptem.
- Én is nagyon örültem, Tiffany! – Disznó férfiak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése